Сервіс

Наша продукція виробляється у повній відповідності з вимогливими європейськими нормами та суворими міжнародними стандартами безпеки. Піклуючись про ваш комфорт, ми націлені на створення функціональних, безпечних та довговічних виробів.

Вся продукція Espiro має інструкції з експлуатації, які перед початком використання виробу користувач зобов’язаний прочитати та зберегти. При покупці нашої продукції переконайтеся, що гарантійний талон заповнений належним чином.

Підставою для ремонту по гарантії є діючий та правильно заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує покупку виробу Espiro. На чеку має бути присутній штамп реалізатора та повинна бути зазначена дата покупки.

Якщо з вашим виробом Espiro сталася поломка після закінчення терміну гарантійного обслуговування, то ми можемо допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов’язаних з ремонтом та використанням нашої продукції.

УМОВИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА

Гарантія для колясок діє на всі деталі й вузли крім коліс та їх частин. Рама, люлька, прогулянковий блок та сумка для мами повністю покриваються гарантійним обслуговуванням. На автокрісла гарантія поширюється у повному обсязі.

Гарантійний термін

На універсальні коляски та автокрісла Espiro діє гарантія терміном двадцять чотири (24) місяці починаючи з дати покупки, зазначеної у чеку. На прогулянкові коляски гарантійний термін 12 місяців. Без надання Клієнтом необхідних документів (гарантійного талона на виріб та чека про його купівлю) гарантійний ремонт не надається.

Обсяг гарантії

Виробник відповідає за усунення / ремонт дефектів, пов’язаних з якістю виробу та тих дефектів, які з’явилися протягом терміну гарантійного обслуговування. Всі ремонтні роботи виконує виробник.

Гарантія не поширюється на:

  • Пошкодження через порушення умов зберігання виробу;
  • Механічні або термічні пошкодження;
  • Зміни кольорів у матеріалів оббивки в зв’язку з початком використання виробу;
  • Пошкоджену або розірвану тканину якщо пошкодження виникло через порушення правил використання або як наслідок механічного пошкодження;
  • Дефекти, що з’явилися через порушення обмежень, зазначених у інструкції до продукту;
  • При порушенні правил та термінів технічного обслуговування, зазначених у інструкції;
  • При внесенні змін до будь-яких вузлів чи частин продукції;
  • При втручанні в основні вузли продукту будь-ким окрім представників сервісного центру Espiro;
  • Гарантія не діє на додаткові елементи виробу, виробником яких не є компанія Espiro, та які використовується при цьому разом з виробом;
  • Якщо виріб оснащено надувними колесами - виробник не несе відповідальності за знос покришок та дефекти, що виникають у процесі експлуатації коліс;
  • Гарантія не діє на вузли продукту, обслуговування яких повинен виконувати кінцевий споживач (користувач) у відповідності з керівництвом по експлуатації.

Територія дії гарантійних зобов’язань

Гарантія поширюється на продукцію Espiro на території України.

Умови гарантії

  • Звернення з питань гарантійного обслуговування будуть розглядатися тільки при пред’явленні правильно заповнених гарантійного талона та чека.
  • Клієнт повинен детально повідомити представнику компанії про поломку або дефект виробу.
  • На гарантійний ремонт приймаються тільки чисті вироби. В іншому випадку компанія має право відмовити у виконанні ремонтних робіт до усунення клієнтом забруднення.
  • Якщо продавець неправильно оформив продаж або не надав гарантійний талон покупцеві, вся відповідальність за гарантійне обслуговування та ремонт лягатиме на реалізатора. Всі претензії від покупців у такому разі будуть ігноруватися працівниками компанії.
  • Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» гарантійний ремонт виконується протягом чотирнадцяти (14) днів від дати поставки продукту (пошкодженого компонента) продавцю.
  • Якщо поломка виникла з вини користувача, ремонт буде виконаний за рахунок замовника після узгодження вартості робіт та надходження повної оплати на рахунок майстерні.
  • При неможливості усунення виявленого дефекту можлива заміна виробу на новий. В усіх інших випадках виконується ремонт.
  • Гарантійний строк подовжується на час ремонту. Цей час починає враховуватися від отримання виробу представником компанії. Час транспортування (доставки) від клієнта у майстерню не зараховується як час ремонту.