Сервіс


Наша продукція виробляється у повній відповідності з вимогливими європейськими нормами та суворими міжнародними стандартами безпеки. Піклуючись про ваш комфорт, ми націлені на створення функціональних, безпечних та довговічних виробів.

Вся продукція Espiro має інструкції з експлуатації, які перед початком використання виробу користувач зобов’язаний прочитати та зберегти. При покупці нашої продукції переконайтеся, що гарантійний талон заповнений належним чином.

Підставою для ремонту по гарантії є діючий та правильно заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує покупку виробу Espiro. На чеку має бути присутній штамп реалізатора та повинна бути зазначена дата покупки.

Якщо з вашим виробом Espiro сталася поломка після закінчення терміну гарантійного обслуговування, то ми можемо допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов’язаних з ремонтом та використанням нашої продукції.

УМОВИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА

Гарантія для колясок діє на всі деталі й вузли крім коліс та їх частин. Рама, люлька, прогулянковий блок та сумка для мами повністю покриваються гарантійним обслуговуванням. На автокрісла гарантія поширюється у повному обсязі.

Гарантійний термін

На універсальні коляски та автокрісла Espiro діє гарантія терміном двадцять чотири (24) місяці починаючи з дати покупки, зазначеної у чеку. На прогулянкові коляски гарантійний термін 6 місяців. Без надання Клієнтом необхідних документів (гарантійного талона на виріб та чека про його купівлю) гарантійний ремонт не надається.

Обсяг гарантії

Виробник відповідає за усунення / ремонт дефектів, пов’язаних з якістю виробу та тих дефектів, які з’явилися протягом терміну гарантійного обслуговування. Всі ремонтні роботи виконує виробник.

Гарантія не поширюється на:

  • Пошкодження через порушення умов зберігання виробу;
  • Механічні або термічні пошкодження;
  • Зміни кольорів у матеріалів оббивки в зв’язку з початком використання виробу;
  • Пошкоджену або розірвану тканину якщо пошкодження виникло через порушення правил використання або як наслідок механічного пошкодження;
  • Дефекти, що з’явилися через порушення обмежень, зазначених у інструкції до продукту;
  • При порушенні правил та термінів технічного обслуговування, зазначених у інструкції;
  • При внесенні змін до будь-яких вузлів чи частин продукції;
  • При втручанні в основні вузли продукту будь-ким окрім представників сервісного центру Espiro;
  • Гарантія не діє на додаткові елементи виробу, виробником яких не є компанія Espiro, та які використовується при цьому разом з виробом;
  • Якщо виріб оснащено надувними колесами - виробник не несе відповідальності за знос покришок та дефекти, що виникають у процесі експлуатації коліс;
  • Гарантія не діє на вузли продукту, обслуговування яких повинен виконувати кінцевий споживач (користувач) у відповідності з керівництвом по експлуатації.

Територія дії гарантійних зобов’язань

Гарантія поширюється на продукцію Espiro на території України.

Умови гарантії

  • Звернення з питань гарантійного обслуговування будуть розглядатися тільки при пред’явленні правильно заповнених гарантійного талона та чека.
  • Клієнт повинен детально повідомити представнику компанії про поломку або дефект виробу.
  • На гарантійний ремонт приймаються тільки чисті вироби. В іншому випадку компанія має право відмовити у виконанні ремонтних робіт до усунення клієнтом забруднення.
  • Якщо продавець неправильно оформив продаж або не надав гарантійний талон покупцеві, вся відповідальність за гарантійне обслуговування та ремонт лягатиме на реалізатора. Всі претензії від покупців у такому разі будуть ігноруватися працівниками компанії.
  • Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» гарантійний ремонт виконується протягом чотирнадцяти (14) днів від дати поставки продукту (пошкодженого компонента) продавцю.
  • Якщо поломка виникла з вини користувача, ремонт буде виконаний за рахунок замовника після узгодження вартості робіт та надходження повної оплати на рахунок майстерні.
  • При неможливості усунення виявленого дефекту можлива заміна виробу на новий. В усіх інших випадках виконується ремонт.
  • Гарантійний строк подовжується на час ремонту. Цей час починає враховуватися від отримання виробу представником компанії. Час транспортування (доставки) від клієнта у майстерню не зараховується як час ремонту.

Умови доставки по Україні та Києву:

  • всі замовлення по Україні вартістю більше 3000 грн. відправляються безкоштовно (не поширюється на акційні товари та спецпропозиції).
  • великогабаритні (коляски, автокрісла, кроватки) замовлення по Києву вартістю більше 5000 грн. доставляються нашим кур'єром безкоштовно до під'їзду будинку (не поширюється на акційні товари та спецпропозиції). А малогабаритні (переважно аксессуари до колясок, автокрісел) замовлення відправляються на найближче відділення Нової пошти.
  • послуга накладений платіж оплачується Покупцем при отриманні товару (2% від вартості товару + пересилання грошових коштів).
  • інші замовлення - згідно з тарифами компанії-перевізника (виходячи з габаритів, ваги і місця призначення).

Важлива інформація!

  • При отриманні товару Покупцеві необхідно при собі мати номер транспортної декларації та документ, що засвідчує особистість.
  • У разі отримання товару з неповною комплектацією або явними пошкодженнями, Покупець зобов’язаний скласти відповідний АКТ (претензію) у відділенні логістичної компанії. Якщо Покупець не перевірив комплектацію товару і не оглянув його зовнішній вигляд у відділенні логістичної компанії при отриманні, то будь-які подальші претензії з боку Покупця інтернет-магазином не розглядаються. Інтернет-магазин не несе матеріальну або моральну відповідальність за товар, якщо Покупець не перевірив його комплектацію та / або не оглянув на наявність пошкоджень у відділенні логістичної компанії при отриманні.
  • Компанія не здійснює поставку товару на тимчасово окуповану територію Автономної республіки Крим і тимчасово окуповані території в Донецькій і Луганській областях.
Обмін та повернення

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Якщо покупка вас чимось не влаштує, ми приймемо її назад або обміняємо на будь-яку іншу більш підходящу модель. Головне, щоб товар який повертається не був у вживанні, були збережені його споживчі властивості і товарний вигляд. Не зрізайте, будь ласка, бірки та етикетки, поки не переконаєтеся, що покупка вам підходить.

  • Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
  • Повернення товару по причині неналежної якості проводиться за наш рахунок.

Повернення грошових коштів здійснюється в день повернення або, в разі відсутності грошей у касі протягом 1-3 робочих днів.